Odzież reklamowa – jakie elementy warto na niej umieścić?

Odzież z nadrukiem coraz częściej staje się niemalże elementem obowiązkowym w każdej firmie. To właśnie dzięki niej klienci mogą rozpoznać przedstawicieli danej marki oraz zbudować swego rodzaju silną więź z przedsiębiorstwem. Nic zatem dziwnego, że nadruk na bluzach i podkoszulkach jest tak popularny w wielu różnych branżach. Zamawiając koszulki z nadrukiem czy inne elementy spersonalizowanej odzieży, należy jednak najpierw dokładnie zastanowić się, co dokładnie umieścić na materiale. W tym artykule przedstawimy zatem najciekawsze propozycje! Sprawdź!

Logo – element obowiązkowy, bez którego ani rusz!

Nie da się ukryć, że element obowiązkowy, który koniecznie musi znaleźć się na odzieży firmowej, to logo przedsiębiorstwa. To właśnie logotyp ma rzucać się w oczy jako pierwszy. Warto zatem swój projekt zacząć właśnie od znaku firmowego. Jego wielkość należy dostosować do całej kompozycji, uważając, by logo nie było za małe. Najlepiej, gdy będzie dość wyraźne z odległości ok. 3 m. Dzięki temu np. klienci większego sklepu będą od razu wiedzieli, do kogo zwrócić się o pomoc w razie jakichkolwiek wątpliwości. 

Porada: kolor odzieży reklamowej warto poniekąd dopasować do logo. Te dwa elementy powinny tworzyć ze sobą spójną całość, jednak nigdy nie mogą się wzajemnie przytłaczać. 

Slogan reklamowy – dodatkowy kąsek

Chwytliwe slogany reklamowe wielokrotnie zapadają dużej części potencjalnych odbiorców głęboko w pamięć. Większość z nich może nawet nie kojarzyć nazwy firmy, jednak krótkie mocne hasło pozostaje w głowie niemalże na stałe. Jeśli zatem firma, dla której zamawiana jest odzież reklamowa, może poszczycić się takim zwrotem czy zdaniem, to warto rozważyć umieszczenie tego elementu na koszulce czy bluzie. Wraz z logo slogan stworzy wspaniałą całość oraz sprawi, że przedsiębiorstwo będzie miało większe szanse na zapadnięcie w pamięć swoim potencjalnym klientom. 

Imiona? Czemu nie!

Na odzieży firmowej, a w szczególności na koszulkach oraz bluzach, można również umieścić imiona każdego z pracowników. Takie rozwiązanie najlepiej sprawdza się w dużych zakładach pracy. Zapamiętanie imion setek osób z personelu nie należy przecież do najłatwiejszych. Decydują się na taki nadruk, pomożemy tak naprawdę wszystkim osobom znajdującym się w siedzibie firmy oraz sprawimy, że relacje między pracownikami nieco się zawężą. O wiele lepiej zwracać się przecież do kogoś po imieniu, niż szukać w głowie sposobu na to, jak się odezwać, omijając je. 

Imiona znajdujące się na odzieży firmowej wielokrotnie wykorzystywane są także w handlu. W pewien sposób nadruk ten może zastąpić plakietkę firmową, którą chyba każdemu zdarza się raz na jakiś czas zapomnieć. 

A może jeszcze stanowiska?

W niektórych branżach czy firmach bardzo duże znaczenie ma również to, by np. klient, mógł szybko zlokalizować osobę zajmującą dane stanowisko. Świetnym przykładem będą tutaj np. większe sklepy zlokalizowane na terenie galerii handlowych. Niejednokrotnie trzeba bowiem udać się bezpośrednio np. do kierownika zmiany czy team leadera. Wtedy napis na koszulce może zdecydowanie ułatwić komunikację oraz po raz kolejny zastąpić klasyczne plakietki. Zanim jednak uwzględnijmy stanowiska w swoim projekcie, zastanówmy się, czy jest to naprawdę potrzebne. Możemy bowiem niechcący stworzyć w ten sposób wyraźne podziały pomiędzy pracownikami. Czasem lepiej zatem zdecydować się na to, by na każdej koszulce, niezależnie od stanowiska, znalazł się np. napis Staff. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here